Daily Archives: 2 ianuarie 2014

Un juramant frumos, la inceput de an

1455875_671277939571402_724817618_nSper ca ai pasit in Noul An cu bucurie si ca sufletul tau a intampinat cu serenitate primele clipe ale lui 2014!

Poate ti-ai dat timp sa reflectezi asupra momentelor importante de anul trecut si asupra urmatoarei etape din viata ta sau poate nu ti-ai propus ceva anume pentru acest an.

Dincolo de planurile mai mult sau mai putin concrete care se vor contura pentru fiecare dintre voi in acest an, m-am gandit sa iti ofer un juramant care sa iti sustina indeplinirea acestor planuri sau, de ce nu, poate chiar  sugestii pentru alte planuri la care nu te-ai gandit inca. 

Am primit aceasta promisiune-juramant in newsletter-ul trimis de Ford Institute – institutul ale carei baze le-a pus regretata Debbie Ford.

Debbie a creat acest juramant in 2010, iar eu te invit sa iti iei cateva momente de liniste si sa parcurgi in tacere randurile urmatoare.

”Astazi, imi voi aminti cine sunt, de ce sunt aici si de ce am ales experientele care au aparut in calea mea anul trecut.

Astazi, promit sa renunt la micimea gandurilor mele intunecate si sa ma topesc cu bratele deschise in iubirea nemarginita a Sinelui meu superior.

Astazi, ma predau noului an cu bratele deschise, permitand fiecareia dintre zilele sale sa ma surprinda, sa ma invaluie si sa hraneasca cele mai profunde dorinte ale sufletului meu.

Astazi, promit sa revin la stralucirea divina si sa imi folosesc puterea de a revigora lumea.

In acest an, voi oferi celor din jur ceea ce vreau sa primesc din partea lor.

Daca vreau iubire, voi gasi cai pentru a iubi fiecare persoana pe care o voi intalni.

Daca vreau pace, voi avea ganduri pasnice, voi rosti cuvinte pasnice  si ma voi ruga pentru pacea tuturor celor care inca traiesc in haos – inclusiv pentru mine.

Daca imi doresc succes, voi depune eforturile necesare pentru a-i ajuta pe cei din jur sa atinga succesul.

Ma voi concentra pe ce este important si voi cauta excelenta in tot ceea ce fac.

Daca imi doresc respect, voi incepe prin a respecta viata si tot ceea ce deriva din aceasta. Ii voi respecta pe toti cei din jur si pe toti aceia care, din umbra, se straduiesc sa faca din aceasta planeta un loc mai bun. Voi respecta pamantul, imi voi respecta corpul, imi voi respecta trecutul si darurile pe care le am, si voi renunta la judecata in favoarea recunostintei.

Am incredere ca tot ceea ce voi oferi lumi, voi primi inapoi de la lume.”

Sa fie cu folos acest juramant de inceput de an, un an pe care ti-l doresc plin de speranta, incredere, curaj si intamplari minunate!

Cu drag,

Mona

Minunemica.eu, Cabinet Individual de Psihologie Mona Georgescu si Editura Amaltea,

te invita la

primul grup oficial de suport ”FEMEI CARE IUBESC PREA MULT”

BUCURESTI, 1 FEBRUARIE 2014

INSCRIERILE SUNT DESCHISE, TE ASTEPTAM ALATURI DE NOI!

banner grup